FlightReacts FlightReacts Getting VIP'd Off The Spot Compilation!

  Үзсэн тоо 95,756

NotYourAverageFlight

25 өдрийн өмнө

LETS GET 4 Million TOGETHER! Be sure to sub
Merch
www.flightreacts.us/

Checkout my stream www.twitch.tv/flight23white

SUBSCRIBE to other channel here mndown.info/face/_k0qgMNIW2VmTQKjFsbXDw
SOCIAL MEDIA
Follow me on twitter: Flight23White
Follow my instagram Flight23White_

Сэтгэгдлүүд
Miichaeljr
Miichaeljr 17 өдрийн өмнө
lowkey miss shitk20
React King
React King 20 өдрийн өмнө
Flight should react to getting booted compilation.
She Luv Chris
She Luv Chris 22 өдрийн өмнө
Bro look at the difference between the old camera quality compared to now so inspirational 🤩
Daniel
Daniel 22 өдрийн өмнө
What if it’s actually one of your teammates pressing circle ⭕️
Matthewsmith 14
Matthewsmith 14 22 өдрийн өмнө
4:40 I was dying
RitzTube
RitzTube 22 өдрийн өмнө
What’s a vip?
Keenan Went Crazy
Keenan Went Crazy 22 өдрийн өмнө
4:43 I can’t stop laughing
Carlitocimo Beats
Carlitocimo Beats 22 өдрийн өмнө
White of Kimani
Kingee
Kingee 22 өдрийн өмнө
nobody: me trying to to read the title
cameron sims
cameron sims 23 өдрийн өмнө
you funny is hell boy
K Y R E E
K Y R E E 23 өдрийн өмнө
4:45 When Flight gets cut off talking is the funniest😂😂😂
K Y R E E
K Y R E E 21 өдрийн өмнө
@Logo Winner I’m saying shit funny ash😳😂😂😂
Logo Winner
Logo Winner 22 өдрийн өмнө
dude was angry asf
Chüg 800
Chüg 800 23 өдрийн өмнө
Does anyone else race flight at the end of the video 😂😂
YaboiJacob 1623
YaboiJacob 1623 23 өдрийн өмнө
2020 WAS MY YEAR January 2021 is here
L33k T
L33k T 23 өдрийн өмнө
4:40🤣🤣
Jeff P
Jeff P 23 өдрийн өмнө
4:40 😭😭
Adnan Dahir
Adnan Dahir 23 өдрийн өмнө
2021 won’t be scary it’s January like so flight can see
Adnan Dahir
Adnan Dahir 23 өдрийн өмнө
2020 is over it’s time to takeover like so flight can see
West Covina Carlos
West Covina Carlos 23 өдрийн өмнө
What it do flight crew...F-T-C...Flight team stand uUup 😂 That White of Kimani dude had a BAD voice crack 😂
Alonen.
Alonen. 23 өдрийн өмнө
What is this vip thing lmao, I’m watching this and I don’t even know what’s happening
liltootmanrichkind bad bad bad
liltootmanrichkind bad bad bad 23 өдрийн өмнө
G
Blair Ogden
Blair Ogden 23 өдрийн өмнө
Flight carried this year
Menace
Menace 23 өдрийн өмнө
This random but When flight say “I carried this year December is here” he shouldn’t have said it in that voice he shoulda said it how he did the November one
OC Capo
OC Capo 23 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/rKa5a2Zry5x6omg z
will lewis
will lewis 23 өдрийн өмнө
How come mario got a logo before flight 🤣
sfafsaf ffs
sfafsaf ffs 23 өдрийн өмнө
Free ps4 games: free-ned.club/gifts/r/Y6zaz41w
• Alex
• Alex 23 өдрийн өмнө
The funny thing is I swear it wasn’t miles it was zane
Midnight Marauder
Midnight Marauder 23 өдрийн өмнө
2020' s in the cemetery, thank god its january
VVS._ Davo
VVS._ Davo 23 өдрийн өмнө
at this point i dont mind watching his adds he deserves everything thanks for carrying 2020 flight
IcedJay
IcedJay 23 өдрийн өмнө
why is vip even in the game bruh
Meep.
Meep. 23 өдрийн өмнө
That dipolify clip is to fuckin funny “Mike want said the objective of the game is to make it more fun... then WTF have y’all been doin the past 5 years” “ STFUUUUU”
Unky Finley
Unky Finley 23 өдрийн өмнө
2:08 song reactzz 🎶
Romello Winfield
Romello Winfield 23 өдрийн өмнө
Big fat
Issac Bonga
Issac Bonga 23 өдрийн өмнө
They so Thristy,That They hopped Them Off
Tracy McSwain
Tracy McSwain 23 өдрийн өмнө
That is a good thing to do in life that day okay.
Abzzay Gomez
Abzzay Gomez 23 өдрийн өмнө
Lets Continue the carry it’s January
J Sav
J Sav 23 өдрийн өмнө
All the people who vipd flight off the spot are platinum suicide bombers
YooSpark
YooSpark 23 өдрийн өмнө
Only people that was in that live can like this comment 4:35
K Shark
K Shark 23 өдрийн өмнө
Flight carried this year January is your year
Fareed Rahimee
Fareed Rahimee 23 өдрийн өмнө
🙏💯💪🏻
gioo
gioo 23 өдрийн өмнө
Once corona is over flight should do a concert that thing would be packed
raick444 YT
raick444 YT 23 өдрийн өмнө
"Cuz you have a pornhub subscription" 😭😂
Chicago Bears Fan
Chicago Bears Fan 23 өдрийн өмнө
God’s Great
Barack Obama
Barack Obama 23 өдрийн өмнө
Flight acting like a HOF danger to the nation
Browns Fan Since 2017
Browns Fan Since 2017 23 өдрийн өмнө
Ayo that guy coming in saying “STFU YOU BUM BITCH STFU” was one of the funniest things I’ve seen lmao
ا
ا 23 өдрийн өмнө
thats crazy how flight can make the whole 2k server follow him
Malcolm Nkufulu élève
Malcolm Nkufulu élève 23 өдрийн өмнө
4:44 🤣🤣🤣🤣
GlóryBòy J
GlóryBòy J 24 өдрийн өмнө
“No need to worry it’s January”
GlóryBòy J
GlóryBòy J 23 өдрийн өмнө
rochee1k u know my nigga flight slow asl had to keep it simple 😹😹
rochee
rochee 23 өдрийн өмнө
LMAOOOO THIS SHIT HELLA TRASH
Anthony Moore
Anthony Moore 24 өдрийн өмнө
Funniest shit ever
JaysMindset
JaysMindset 24 өдрийн өмнө
I asked the dude to make this video and flight reacted to it lets go
Ryan Dart
Ryan Dart 24 өдрийн өмнө
But in end the day it all love from his fans 💯
MIDN1GHT
MIDN1GHT 24 өдрийн өмнө
Like if he should react to PS5 painful launch compilation
Ruben
Ruben 24 өдрийн өмнө
“January is here my daughter is near” Ik I’m 30 mins late but I didn’t get the noti
Tommy Egan
Tommy Egan 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/zp28jJiRlqKFsHA ncj
Chronic Donut
Chronic Donut 24 өдрийн өмнө
i miss 2k20 so bad
jucie Jones
jucie Jones 24 өдрийн өмнө
Like if flight carried 2020
Brando
Brando 24 өдрийн өмнө
another year to carry, its now January
Jah'voss Hardison
Jah'voss Hardison 24 өдрийн өмнө
Damn my nigga why u didn´t end the stream
Smith 2K
Smith 2K 24 өдрийн өмнө
I was requesting this for da longest
Tommy Egan
Tommy Egan 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/zp28jJiRlqKFsHA hcc
Cjbekillin x
Cjbekillin x 24 өдрийн өмнө
😂😂😂😂
Solluminati’s Burner
Solluminati’s Burner 24 өдрийн өмнө
React to EDP445 he's a huge Eagle's Superfan
Colby Richardson
Colby Richardson 24 өдрийн өмнө
So inspirational
Benjamin K.
Benjamin K. 24 өдрийн өмнө
I was just watching the original video last night, now he’s reacting to it😭😭
Franny Estrella
Franny Estrella 24 өдрийн өмнө
Flight: Why I don't never get a youtube logo. Also Flight: "Fuck you Ronnie and fuck you Mike wayne"
Deavion
Deavion 24 өдрийн өмнө
I literally watched this yesterday
Ness
Ness 24 өдрийн өмнө
VIP shit was wack
Help me reach 19k with 10 videos
Help me reach 19k with 10 videos 24 өдрийн өмнө
I pray anyone that sees this is successful in life ..
Martito 101
Martito 101 24 өдрийн өмнө
Yeah and I pray that anyone who sees your comment reports it
SmplyMade
SmplyMade 24 өдрийн өмнө
Why I see u everywhere 💀💀💀
Clutch Productions
Clutch Productions 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/sWLTe5mrkY2Sh4U
Kobe Bryant
Kobe Bryant 24 өдрийн өмнө
Flight talks like he’s a gangster 🤣
Warren Odukoya
Warren Odukoya 24 өдрийн өмнө
Flight really humbled himself when he saw it was lil pump that VIP him off
Sheddrickk Straker
Sheddrickk Straker 23 өдрийн өмнө
Idk why
Tommy Egan
Tommy Egan 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/zp28jJiRlqKFsHA hhv
KeSean Ellington
KeSean Ellington 24 өдрийн өмнө
March 2021 flight is gonna be a different breed
jan_jon
jan_jon 24 өдрийн өмнө
titanium schoolthreats
Clayton Byers
Clayton Byers 24 өдрийн өмнө
This video just pissed me off lmao
De Lebrans Paul
De Lebrans Paul 24 өдрийн өмнө
FTC
Young Louie
Young Louie 24 өдрийн өмнө
Can someone explain to me what VIP’D of the spot means 😂😂
Young Louie
Young Louie 24 өдрийн өмнө
That’s so stupid wth
Jacob Wisherd
Jacob Wisherd 24 өдрийн өмнө
It’s when you get to a super high rep you can kick people off the spot they in
ttv_trailstar YT
ttv_trailstar YT 24 өдрийн өмнө
Love the video
Cj Cylon
Cj Cylon 24 өдрийн өмнө
Flight is best
Shonen_Dre
Shonen_Dre 24 өдрийн өмнө
I’ve been waiting forever for Flight to react to this
YaboiMari yt
YaboiMari yt 24 өдрийн өмнө
Library snipers
EPIC TDG
EPIC TDG 24 өдрийн өмнө
This year is gonna be legendary, it’s finally January
K Shark
K Shark 23 өдрийн өмнө
Insane one noice man
Ben Conley
Ben Conley 24 өдрийн өмнө
Look at flight man so inspirational
Joel Reese
Joel Reese 24 өдрийн өмнө
That was legit the real lil pump that did that smh dude fr a L and he ran away 💀
Ciro B
Ciro B 24 өдрийн өмнө
“let’s continue the carry, it’s January”
young yoda
young yoda 23 өдрийн өмнө
@BcB Theta fact
BcB Theta
BcB Theta 23 өдрийн өмнө
“This is cringe, this is cringe”
young yoda
young yoda 23 өдрийн өмнө
Ewo
Breck warren
Breck warren 24 өдрийн өмнө
Bro
Carmelo Anthony
Carmelo Anthony 24 өдрийн өмнө
Yo Flight, react to the Look at Curry Man song
Tommy Egan
Tommy Egan 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/zp28jJiRlqKFsHA nvj
Xavier Gresham
Xavier Gresham 24 өдрийн өмнө
Literally nobody: flight posting 194 days in a row
Will York
Will York 23 өдрийн өмнө
Bro he posts like 5 times in the span of one hour each time he uploads
Yvng_DB3
Yvng_DB3 23 өдрийн өмнө
Bro is u high
MemesareHealthy
MemesareHealthy 24 өдрийн өмнө
@KeSean Ellington lol
KeSean Ellington
KeSean Ellington 24 өдрийн өмнө
Bro stop posting the same comment 😐
bryson
bryson 24 өдрийн өмнө
L
Bankroll Jayy
Bankroll Jayy 24 өдрийн өмнө
im kinda early lol🌚
NLG Darian
NLG Darian 24 өдрийн өмнө
1:28”Yo wtf? Who did this shit why?”😂
Tommy Egan
Tommy Egan 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/zp28jJiRlqKFsHA hv
Tdog
Tdog 24 өдрийн өмнө
😂
khoqi
khoqi 24 өдрийн өмнө
yessir
Maliek Collins
Maliek Collins 24 өдрийн өмнө
300 comments in 2 minutes ?
JCTHEKING15
JCTHEKING15 24 өдрийн өмнө
0:42 lmao
Tingis Pingus
Tingis Pingus 24 өдрийн өмнө
Wait till next year, that’s when Flight will actually activate takeover
Clutch Productions
Clutch Productions 24 өдрийн өмнө
mndown.info/fast/video/sWLTe5mrkY2Sh4U
Micah Goodlow
Micah Goodlow 24 өдрийн өмнө
Wsp flight plz respond
Charlie Wang
Charlie Wang 24 өдрийн өмнө
“My penis is hairy, at least it’s January” 🔥🔥 Like so Flight can see
Unknown Dude
Unknown Dude 24 өдрийн өмнө
Clicked so fast
Sit Back Relax
Sit Back Relax 24 өдрийн өмнө
Shoutout Ballin N Fallin!
Prince Vegeta
Prince Vegeta 24 өдрийн өмнө
School nuisance flight when he plays 2k lmaooo
Jam
Jam 24 өдрийн өмнө
😂😂😂😂
Kosmix
Kosmix 24 өдрийн өмнө
FTC
Tristan Sabu
Tristan Sabu 24 өдрийн өмнө
January Bout to be better,i do this for my daughter❤️
Martito 101
Martito 101 24 өдрийн өмнө
Doesn't even come close to rhyming
Jr
Jr 24 өдрийн өмнө
flight, you making my day so much better rn cuz i’m having one of the worst days rn and i just wanna say, thank you bro
FlightReacts RAGES off NBA 2K21 & RETURNS to NBA 2K20 until release date!
22:51
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 359мянга.
FlightReacts NFL "Karma" Moments || ᕼᗪ!
16:13
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 433мянга.
LILHUDDY - 21st Century Vampire (Official Music Video)
2:47
LIL HUDDY
Үзсэн тоо 1,4сая
if Airpods Max commercials were honest
5:09
RØB
Үзсэн тоо 858мянга.
FlightReacts NBA "You Shouldn't Be In The NBA" MOMENTS!
10:27
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 375мянга.
flightreacts roasting people for 10 minutes and 32 seconds
10:33
FTC Productions
Үзсэн тоо 155мянга.
FlightReacts Plays MOST Intense Sweaty Online Finals Madden 21 Yard Tournament!
41:39
FlightReacts Public Freakout Compilation #5!
12:26
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 138мянга.
FlightReacts Carries GTA 5 Heist W/ Toxic Haters!
36:23
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 655мянга.
FlightReacts What They Won't Tell You About Kevin Durant's Return!
08:42
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 141мянга.
FlightReacts SPURS at WARRIORS | FULL GAME HIGHLIGHTS | January 20, 2021!
13:53
NotYourAverageFlight
Үзсэн тоо 310мянга.
LILHUDDY - 21st Century Vampire (Official Music Video)
2:47
LIL HUDDY
Үзсэн тоо 1,4сая
if Airpods Max commercials were honest
5:09
RØB
Үзсэн тоо 858мянга.
HUNTERS vs GIANT SPEEDRUNNER in Minecraft!
12:49
Slogo
Үзсэн тоо 1сая
Among Us but with 3 NEW 11,700 IQ MAFIA ROLES... (custom mod)
30:03
Disguised Toast
Үзсэн тоо 1,6сая
the END of Dream on the Dream SMP!
8:52
KianKSG
Үзсэн тоо 707мянга.
MINI SPEEDRUNNER vs. HUNTERS In MINECRAFT! (Sneaky)
13:25